The Endless Spiral - Final Fantasy Agito
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Légy részese Orience világának, s válj Agitová!
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 4. Kasztok

Go down 
SzerzőÜzenet
Ace
Admin
Ace


Hozzászólások száma : 52
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 01.

Karakterlap
Szint: 1
Exp:
4. Kasztok Left_bar_bleue10/1004. Kasztok Empty_bar_bleue  (10/100)
AG:
4. Kasztok Left_bar_bleue10/104. Kasztok Empty_bar_bleue  (10/10)

4. Kasztok Empty
TémanyitásTárgy: 4. Kasztok   4. Kasztok I_icon_minitime2015-08-19, 23:20

Habár a karaktereket nemzeti beállítottságukkal különböztetjük meg egymástól, a négy csoportosuláson belül két-két kaszt található. Egy dolog közös bennük: adottságaikat főképp a kristályaiknak köszönhetik.

Suzaku

Katona: Suzaku védelmezői, Rubrum névtelen hősei. Az egyszerű közkatonától, a csapatokat irányító őrmesterekig mind ebbe a kasztba tartoznak, s mind arra esküdtek fel, hogy megvédik otthonukat a külső fenyegetésekkel szemben. Mivel Suzaku erejét a mágia adja, nem nagy csoda, ha mindenki közül a sorkatonák használják képességeiket legtöbbször. Szigorú napirendjüknek, és minden figyelmüket lekötő munkarendjük miatt nem igazán jut idejük új varázslatok megtanulására, vagy a már meglévőek gyakorlására. Ennél fogva a katonák szintenként +10 AG-vel indulnak, azonban AP-jük 5-el kevesebbel növekszik, mint honfitársaiké.

Kezdő fegyver: Szabadon választott szúrófegyver

Kadét: A kadétok talán a legszerteágazóbb ismeretekkel rendelkeznek, s bár megvan a lehetőségük az osztályváltásra, lelkükben mindig ott marad felvételük első lépcsőfoka. Ennek megfelelően, minden kadét az osztályára jellemző bónuszokkal kezdi a játékot, melyek viszont akkor sem változnak, ha az illető esetlegesen osztályt vált. (Attól, hogy a Class 4 gyógyítóját áthelyezték a Class 1 elitjébe, ő még gyógyító mágiákban jeleskedik.)

Kezdő fegyver: Szabadon választott

Classok:



Byakko

Milicista: Milites hadseregének 80%-át a birodalmi katonaság teszi ki. A modern technikának köszönhetően a Birodalom bő lőfegyverarzenállal rendelkezik. A milícia magába foglalja az átlag és a kísérlettekkel kezelt katonákat, valamint a tiszteket. „Ami nem öl meg, az erőt ad” – a milicisták az éves, spártai körülményű kiképzések során megtanulták a lehető legtöbb környezetükben lévő tényezőt sikerre vezető eszközként használni, így szintenként 10 AP bónuszt szerezhetnek.  

Kezdő fegyver: Szabadon választható maroklőfegyver  

Tudós: Mindennapjaikat a militesi tudomány tökéletesítése teszi ki. A birodalmi tudósok többsége a K-ügynökséggel karöltve munkálkodnak a Kristály áldásaiból hasznos fegyvereket, felszereléseket kifejlesztve. Noha ha közelharcban nem jeleskednek, a Magitek Páncélok és az általuk összeállított erőnövelők használatával milicista honfitársaikat támogathatják. Mivel a felszerelésekhez szükséges anyagokat a K-ügynökségtől szerzik be, a tudósok 25%-al olcsóbban vásárolhatnak bájital alapú tárgyakat (potion, ether, stb.).

Kezdő fegyver: Pisztoly


Soryu

Testőr: Évszázadok óta a testőrség tagjai a concordiai királynő épségéért felelnek. A Soryu Kristálynak hála, könnyen szót értenek a szörnyekkel, így képesek azokat harcban is használni, s ezek mellett képzett közelharcosokká válhatnak. A legjobb Akatoki testőrök később még a sárkányoknak is parancsolni tudnak, de sosem jutnak olyan szintre, hogy lovashoz méltó módon megüljék azokat. Fejlődésük során a királynő védelmezői egyre több szörnyet és fajtát hajthatnak az uralmuk alá. Küldetések alkalmakor a sikeresen idomított szörnyért +5 tapasztalati ponttal gyarapodik, melynek mennyisége tíz (10) szintenként kétszereződik (tehát 10. szinttől már +10 tapasztalati pontot kap a testőr, egy sikeresen beidomított szörnyért).

Kezdő fegyver: Lándzsa/kopja/szigony vagy kard

Sárkánylovas: A sárkánylovasok fő feladata szintén a királynő védelme, de emellett a Kapitóliumért is ők felelnek. A testőröktől eltérően ők hátasaikkal, a sárkányokkal értenek szót. Csakis lovasaik érthetik azt a nyelvet, mellyel társaiknak parancsolhatnak. Mivel jóval több időt szánnak a tökéletes összhang kialakítására, a lovasok majdhogynem teljesen kiszolgáltatottak a sárkányaik nélkül, s csak ennek a fajnak bírnak parancsolni. Mivel a hátasok szaglása páratlanul jó és embertársaik remek nyomkövetők, küldetések, események és élmények során mindig találnak szörnytetemből származó tárgyakat. A testrészek mennyisége nagyban függ a sárkánylovas tapasztalatától.

Kezdő fegyver: Lándzsa/kopja/szigony


Genbu

Lovag: Genbu harcosai, Lorica lovagjai roppant erő birtokosai. Közelharcban elképesztő pusztításra vetemedhetnek, kitartásuk akár a bikáé. Emberfeletti szívósságuk és durva harcmodoruk miatt képesek az ellenfeleik képességeinek a hatását a szintjüknek megfelelő értékben redukálni, ám csupán a nyers erőre való hagyatkozás miatt minden különleges támadás elsütése másfélszer annyi AG-be kerül (tizedes érték esetében mindig lefelé kell kerekíteni!).

Kezdő fegyver: Szabadon választott zúzófegyver vagy kétkezes kard

Kovács: A loricai fegyverek, páncélok és eszközök minőségét, szépségét a Genbu kovácsok munkájának köszönhetőek. Bár önmagukban önállótlanok, hogyha harcra kerül sor, társaikat az általuk legyártott felszerelésekkel láthatják el. Mivel az alapanyagokat a Kristályból állítják elő, az anyag alapú tárgyakat 25%-al olcsóbban vehetik, illetve csak a kovácsok kereskedhetnek más nemzetekkel.

Kezdő fegyver: Kovácsbot


L’Cie

Engedélyköteles kaszt. Az engedélyt Ace-től kell kérni!

A négy nemzethez tartozó Kristályok szószólói, kiknek kiválasztása alapos indokkal történik meg. Típus tekintetében két L’Cie csoportot különböztetünk meg: Primus (Type-A) és Secundus (Type-B). Míg az első típusú kiválasztott roppant nagy destruktív erővel rendelkezik, a másik főképp különleges képességei miatt kivételes. Fajtától függetlenül a L’Cie az ötödik szinttől kezdve mindig duplázott szinteken (10, 20, 40, stb.) képességet pályázhat magának, melynek már a típushoz kell passzolnia (pl. egy Primus L’Cie csakis harci képességek birtokában lehet). A L’Cie karakter nem tanulhatja meg azon képességeket, amiket honfitársai igen, attól függetlenül, hogy kiválasztása előtt más kasztba tartozott. Mivel a Kristály kiválasztottai erejüket közvetlenül a védenceikből csatornázzák, a L’Cie körönként 10%-nyi egységet nyer vissza az AG-jébe (tizedes érték esetében mindig felfelé kell kerekíteni!).

Kezdő fegyver: Szabadon választott
Vissza az elejére Go down
https://finalfantasyagito.hungarianforum.net
 
4. Kasztok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
The Endless Spiral - Final Fantasy Agito :: Általános :: Szabályzat-
Ugrás: