Nine Moderátor
Hozzászólások száma : 3 Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 05.
| Tárgy: 2. Pontok és használatuk 2015-04-05, 13:10 | |
| Szóval ezt is megtaláltad, mi? Azt hiszem akkor nincs más választásom, tudatnom kell veled, hogy mikre jók a pontok. Meg, hogy egyáltalán mik is vannak. Nincs hozzá kedvem nekem se, szóval gyors leszek.
Az oldalon háromféle értékkel rendelkezik a karakter:
1. Az első és legfontosabb, a karakter szintje. Ez a mutatója a karakter fejlődésének, és annak, hogy mennyire tapasztalt. Bizonyos képességeket a karakter nem használhat, vagy csak nagyon komoly kockázatokkal vethet be, míg az adott szintet el nem éri – egyszerűen nincs meg hozzá addig a tapasztalata.
A szintlépés: A karakter minden sikeres küldetése után, jelentések, élmények megírásával, vagy harc során tapasztalatot nyer. Ha a karakter elért egy bizonyos mennyiségű tapasztalatot, automatikusan szintet lép. Nem olyan nehéz ugye?
- Szintlépéshez szükséges exp (1-től 99-ig):
1 / 100
2 / 200
3 / 300
4 / 400
5 / 500
6 / 600
7 / 700
8 / 800
9 / 900
10 / 1000
11 / 1500
12 / 2000
13 / 2500
14 / 3000
15 / 3500
16 / 4000
17 / 4500
18 / 5000
19 / 5500
20 / 6000
21 / 6500
22 / 7000
23 / 7500
24 / 8000
25 / 9000
26 / 10000
27 / 11000
28 / 12000
29 / 13000
30 / 14000
31 / 15000
32 / 16000
33 / 17000
34 / 18000
35 / 19000
36 / 20000
37 / 21000
38 / 22000
39 / 23000
40 / 24000
41 / 25000
42 / 26000
43 / 27000
44 / 28000
45 / 29000
46 / 30000
47 / 31000
48 / 32000
49 / 33000
50 / 43000
51 / 53000
52 / 63000
53 / 73000
54 / 83000
55 / 93000
56 / 103000
57 / 113000
58 / 123000
59 / 123000
60 / 143000
61 / 153000
62 / 163000
63 / 173000
64 / 183000
65 / 193000
66 / 200000
67 / 300000
68 / 400000
69 / 500000
70 / 600000
71 / 700000
72 / 800000
73 / 900000
74 / 1000000
75 / 1100000
76 / 1200000
77 / 1300000
78 / 1400000
79 / 1500000
80 / 1600000
81 / 1700000
82 / 1800000
83 / 1900000
84 / 2000000
85 / 2100000
86 / 2200000
87 / 2300000
88 / 2400000
89 / 2500000
90 / 2600000
91 / 2700000
92 / 2800000
93 / 2900000
94 / 3000000
95 / 3100000
96 / 3200000
97 / 3300000
98 / 3400000
99 / 3500000
2. A második érték a karakter tanulási képességeit mutatja, azt, hogy mennyi új dolgot tanulhat meg az adott szinten. Ez az Ability Point, röviden AP. Ahogy a tapasztalatot, ezt is küldetések teljesítésével, harcban stb. nyerhet a karakter, ám minden szinten megvan ennek az értéknek a maximuma. Minden új képességnek megvan a maga AP költsége, mely a megtanulásába fektetett energiát és időt takarja.
Képességvásárlás: Adott tehát egy Fire varázslat, melyet a karakter szeretne megtanulni. Az AP költsége 5, a karakternek pedig 30 AP-je van. Ezen felbátorodva a karakter megtanulhatja a Fire varázslatot, így marad 25 AP-je amit elkölthet. Tegyük fel nem szeretnél harcban hamar elhalálozni, így kinézed magadnak a Cura varázslatot is. Ezt meg is vehetnéd 30 AP elköltésével, azonban az előző képesség megvétele után csak 25 AP-d maradt. Egyértelműen ez kevesebb, így egyelőre nem tudod megtanulni. Szívás. Ha mégis kell a Cura, el kell menni AP-t szerezni. (A fenti értékek példák, így előfordulhat, hogy az oldalon nem ezt az AP költséget látod majd az adott varázslatoknál.)
3. A karakter fáradékonyságának a mérője az Ability Gauge, röviden AG. Minden megtanult képességnek megvan a maga AG értéke, ami azt mutatja, mennyire fárasztja a karaktert a folyamatos használat. Ez az érték szintenként növekszik, hiszen a karakter egyre jobban hozzászokik a képességei használatához. Az AG töltésére három módszer létezik. Az egyik, hogy a karakter felhajt egy Ether-t ami ideiglenesen feltölti az AG pontjait. A másik, hogy véget ér a küldetése, és így van ideje kipihenni magát. A harmadik pedig, hogy legyőzi valamelyik ellenfelét, így visszanyer valamennyi AG-t – értelemszerűen azért, mert van ideje kifújni magát, a közvetlen veszély elmúlásával.
Képességhasználat: Tehát a fenti példánál maradva, zsebedben a Fire varázslat, aminek az AG értéke 5. Ez azt takarja, hogy minden ellőtt Fire varázslat ötöt von le az aktuális AG-ből. Ez az érték nálad 15, így nem nehéz kiszámolni, hogy háromszor pörkölheted meg az ellenfeleidet, mielőtt kifáradsz. Ha viszont szeretnéd magad gyógyítani is, ott a Cure varázslatod is, melynek az AG értéke 10. Ezt már csak egyszer használhatod, és mellé még egyszer a Fire-t is beizzíthatod, mielőtt lemerülsz. Szimpla összeadás és kivonás. (Ismételten: a fenti értékek példaként szolgálnak a könnyebb érthetőség végett. Az oldalon lehet, hogy nem ezek az értékek köszönnek majd vissza.)
Most pedig, hogy ezt is tudod, akár mehetnél is, nem? | |
|