The Endless Spiral - Final Fantasy Agito
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Légy részese Orience világának, s válj Agitová!
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Soryu - Harmonizáció

Go down 
SzerzőÜzenet
Ace
Admin
Ace


Hozzászólások száma : 52
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 01.

Karakterlap
Szint: 1
Exp:
Soryu - Harmonizáció Left_bar_bleue10/100Soryu - Harmonizáció Empty_bar_bleue  (10/100)
AG:
Soryu - Harmonizáció Left_bar_bleue10/10Soryu - Harmonizáció Empty_bar_bleue  (10/10)

Soryu - Harmonizáció Empty
TémanyitásTárgy: Soryu - Harmonizáció   Soryu - Harmonizáció I_icon_minitime2015-10-22, 15:25

Soryu népének áldása őséhez, Seiryuuhoz fűződik. Az őslakosok szintúgy békében élhettek az Orience felszínét és vizeit benépesítő szörnyekkel, sőt mitöbb, parancsolni bírtak azoknak. A katonaságban a bestiák irányítása páratlan hatalmat biztosított az akkoriban még létező Seiryuunak, mely a belső konfliktusokat – a sárkány átkát és a degenerálódott férfi lakosok Narakuba zárását – követően Soryu „örökölt”. Az Azúr Sárkányé tulajdonképpen kicsit sem tért el a Kék Sárkány Kristály áldásától. A Királyság stabilizálását követően Concordia népe éppoly rutinosan űzhették a szörnyekkel való harmóniában élést, mint őseik. A rendezett milíciának, az Akatoki megalakulásának hála minden emberre adott számú bestia jutott, így sem magukat, sem a Kristályt nem terhelték le annyira, hogy a négy nemzet közti egyensúly ismét felboruljon.

Harmónia

A képesség, mely lehetővé teszi a szörnyekkel való békés együttélést, már a Seiryuu Kristály megjelenése óta él a concordiaiak vérében, ám ezt az adottságot már a Soryu Kristály csatornázza. Ahhoz, hogy a háborútól vészterhes időket túléljék, a milíciába – melyet voltaképpen az Akatoki testőrség alkot – főképp olyan testőröket vesznek fel, akik tapasztaltabbak és kivételesen tehetségesek a szörnyek irányításában. Még ha kezdetben nem is nagy számban, de fenevadaikat úgy bírják harcra, mint más népeknél a parancsnokok az alárendeltjeiket. Egy jó testőr úgy ért szót az általa irányított szörnyeivel, mintha csak az embertársaival kommunikálna. Az adottság fejleszthető, így ha az Akatoki őr minél több tapasztalattal bír, annál nagyobb számú és hatalmasabb fenevadaknak tud parancsolni.
A testőr kasztú karakterek bizonyos szintenként két különböző szörnyeteg irányítását sajátíthatják el, melyek egyedi adottságokkal bírnak. Mivel a legerősebb Akatokik sem hajthatnak igába minden orencei fenevadat, a csillaggal (*) ellátott, két azonos szintű szörny közül csak egyet választhatnak!


Képesség neve: Harmony: Centipede/Harmónia: Ezerlábú

Leírás: A használó igába vonhatja az említett szörnyet. Az ezerlábúak kisebb kígyó méretével rendelkező rovarok, mely a világ erdős részein nagy számban fordulnak elő. Eme ténynek köszönhetően ezek a férgek Orience ökológiai szisztémájában állandó helyet kaptak. Agresszív természetük ellenére viszonylag gyöngék, bár csáprágóikkal való találkozás így is fájdalmas élmény lehet. A gyors szaporodás, valamint a szélsőséges környezethez szokás során egyes példányok belső felépítése megváltozott. A szívósabb ezerlábúk méreggel is rendelkeznek, melyet a csáprágóikkal való kontaktussal fecskendeznek bele áldozataikba. Bogarak lévén persze még így is kiszolgáltatottak a forróságnak és a fagynak.


AP költség: 10
AG költség: 5 / egyed
Szintkövetelmény: A testőr kasztú karakterek ingyenesen megkapják.
Kép

Képesség neve: Harmony: Mandragora/Harmónia: Mandragóra

Leírás: Bár nevüket és külsejüket illetőleg nagyon hasonlítanak a növényekre, ezek a szörnyek azonban rühellik a napfényt. Az erdők mélyén bujkálnak, vizet keresvén, ahol szaporodhatnak. Az ezerlábúakhoz hasonlóan a mandragórák sem jelentenek komoly veszélyt tapasztalt harcosokra, de nagy számban képesek problémát okozni. Hosszú, tövisekkel borított csápjaikkal ráakaszkodnak áldozataikra, ami bár már magában is fájdalmas találkozás, de a növényszerű szerzetek képesek a szintézishez hasonló hatást kifejteni. Az életenergia kiszívása nem jelent komoly veszélyt az elszenvedőre, a mandragórák csupán saját sebeik begyógyítására tudják kamatoztatni, mely nem minden esetben járhat sikerrel. Növényi organizmus lévén szintén kiszolgáltatott a perzselő forróságnak vagy az elviselhetetlen fagynak.

AP költség: 10
AG költség: 5 / egyed
Szintkövetelmény: A testőr kasztú karakterek ingyenesen megkapják.
Kép

Képesség neve: Harmony: Evil Eye/Harmónia: Gonosz Szem

Leírás: Az Orience-szerte gyakran előforduló, denevér nagysággal bíró szörnyek csak nagy számban jelentenek komolyabb fenyegetést. Erejük nem az öklelésben vagy a szárnyaikkal keltett sokkhullámban rejlik, hanem a nézésükben. A gonosz szemek félelemmel töltik el áldozataikat, melyek ennek következtében megbénulnak, melynek hatóideje részben az elszenvedőtől is függ, mennyire hajlamos pánikba esni. Ezek a szörnyek utóbbi adottságuknak köszönhetően kapták nevüket, ám normális támadásaik legfeljebb fájdalmas zúzódásokat okoznak.

AP költség: 20
AG költség: 10 / egyed
Szintkövetelmény: 10
Kép

Képesség neve: Harmony: Flan/Harmónia: Nyálka

Leírás: Ezek a különböző elemekkel bíró, folyadék halmazállapotú, lomha teremtmények Orience-szerte megtalálhatóak. Mivel nem szilárdak, a fizikai támadások kevésbé hatékonyak a nyálkák ellen. Elemük főként az adott környezethez igazodnak, ám a trópusi éghajlatokon nagyobb eséllyel található több típusú nyálka. A tűz, víz, jég és villám alapú nyálkák a saját elemükből képesek erőt meríteni, sérüléseiket begyógyítani. Bár védelmüket tekintve igencsak robusztus szörnyek, a nyálkák csak nagyon lassan tudnak mozogni.

AP költség: 30
AG költség: 15 / egyed
Szintkövetelmény: 14
Kép(Tűz)
Kép(Víz)
Kép(Jég)
Kép(Villám)

Képesség neve: Harmony: Bomb/Harmónia: Bomba

Leírás: A három attribútumú bombák saját elemeikből – tűzből, jégből vagy elektromosságból – álló masszák. A nyálkákhoz hasonlóan éltetőelemüket használják ahhoz, hogy életerővel töltődjenek fel. Bár ritkán támadnak, gyors cselezésével a legtöbb közvetlen csapást ki tudnak kerülni. Amint ha megsérülnek, a bombák szakaszosan nagyobbra nőnek. A harmadik alkalommal egy rövid habozást követően felrobbannak. Az explózió nem terjed tovább egy három-négy méter sugarú körnél, de lényeges sérüléseket tud okozni. Ezek a szörnyek az elemüknek megfelelő tűz-, jég- vagy villámgolyót lőnek áldozatukra, mely csupán kisebb, felszíni sérüléseket tud okozni.

AP költség: 30
AG költség: 15 / egyed
Szintkövetelmény: 14
Kép(Tűz)
Kép(Jég)
Kép(Villám)

Képesség neve: Harmony: Lesser Coeurl/Harmónia: Fiatal Coeurl

Leírás: Bár méretüket és képességeiket tekintve nem haladják meg a sima coeurlokét, a fiatalabb példányok falkába verődve már komoly fenyegetést jelenthetnek. Az Orience fennsíkjain és erdőségeiben élő nagymacskák gyakran barlangokban húzzák meg magukat éjszakára. Noha gyakori látvány, ha egy utazó összefut ezekkel a teremtményekkel, de az alfa coeurl, mely jóval nagyobb alárendeltjeinél, ritka látvány. Csapatban vadásznak, áldozataik nehezen tarthatnak lépést velük. Nagyon fürgék, a közvetlenül támadásokat könnyedén kikerülik, majd azt követően vetik magukat célpontjukra.

AP költség: 60
AG költség: 35 / egyed
Szintkövetelmény: 25
Kép

Képesség neve: Harmony: Dual Horn/Harmónia: Kétszarvú

Leírás: Orience síkságain, erdőségeiben és hegységeiben előforduló szörnyek könnyen felismerhetőek a lapockájukból kinövő tülkökről, melyekről nevüket kapták. Masszívak, bőrük vastag, így a felületi támadásokat igen jól tűrik. Termetük ellenére gyors léptűek, általában rohamozva támadnak, főként hatalmas szarvaik szúróerejére hagyatkozva, ám előbbi tulajdonságukat primitív természetük ellensúlyozza. Gyakran szeszélyesek és ingerlékenységük miatt harci kapacitásuk legtöbbször a rohamból induló csapásra korlátozódik. Igazi kihívás a testőrök számára tökéletes irányítás alatt tartani ezeket a fenevadakat.

AP költség: 100
AG költség: 55 / egyed
Szintkövetelmény: 32
Kép

Képesség neve: Harmony: Pterosaur/Harmónia: Pterosaur

Leírás: A concordiai milícia magját képző sárkányok egy kisebb méretű, meg nem ülhető fajtája. A legtöbb harcba bocsátáskor e fenevadakat vetik be, hiszen repülési képességüknek köszönhetően a kizárólag közelharcra specializálódott ellenfeleknek szinte semmi esélye ellenük. Amellett, hogy landolásban végződő, karmokkal kivitelezett rohamokkal súlyos tépett sérüléseket okozhatnak, sárkányok lévén képesek a tűzköpésre. Hatékonyságuknak és könnyű irányításuknak köszönhetően a lónál kisebb mérettel rendelkező pterosaurok majdnem összes példánya és alfaja Soryu teljes irányítása alatt áll.

AP költség: 130
AG költség: 80 / egyed
Szintkövetelmény: 40
Kép

Képesség neve: Harmony: Yeti/Harmónia: Yeti*

Leírás: A havasi tájakon élő yetik hatalmasak, robosztusak. Masszív felépítésük és a vastag bundájuknak hála képesek a legkeményebb fizikai támadásoknak is ellenállni. Ütéseik kemények, öklözéseiknél a jég elemét összpontosítják karjaikba, ezáltal több eséllyel fagyaszthatják meg áldozataikat. A majomszerű lények önpaskolásaikkal „kirázzák” magukat, amivel egyrészt hatalmasabb csapásokat lesznek képesek kivitelezni, másrészt enyhe gyógyító hatással bírnak.

AP költség: 160
AG költség: 120 / egyed
Szintkövetelmény: 50
Kép

Képesség neve: Harmony: Behemoth/Harmónia: Behemót*

Leírás: Az Orience-szerte ismert behemótok mind méretben, mind erősségben, s mind sebességben páratlanok. Halántékukon ékeskedő szarvaik segítségével öklelik fel áldozataikat. Ha ellenfeleik hátulról próbálnák becserkészni őket, ezek a fenevadak hosszú, lapátban végződő farkukkal seprik el azokat. Jellegzetességeik miatt a behemótok sikeresek vadászok, ám ritkásan fordulnak elő. Főképp a Suzaku és Byakko határán húzódó Bethnels hegységben, s azon barlangjaiban élnek, magányos életmódot folytatván.

AP költség: 160
AG költség: 120 / egyed
Szintkövetelmény: 50
Kép

Képesség neve: Harmony: Tonberry/Harmónia: Tonberry**

Leírás: A barlangok mélyén tanyázó, rejtélyes tonberryk állandóan egy lámpást és egy kis kést cipelnek magukkal, s állandóan barna, csuklyával ellátott köntösben portyáznak. Az utóbbi tények megkérdőjelezhetetlenné teszik azt, hogy e különös szörnyek magasabb intelligenciával rendelkeznek. A Sárkányisten menedékének környékén élő tonberryk különösen barátságosak, emberkedvelőek, így szelídítésük nem okoz különösebb fennakadást.
Ezek az apró szörnyek fürgék, nehezen lehet tempót tartani velük. Bár az apró tőr megtéveszthető lehet, számottevő sérüléseket tudnak okozni. Állapotuktól függően a tonberryk képesek áldozatukra rontást bocsátani, mely különböző formákban nyilvánulhat meg: mérgezésben, az idő megállításában, esetleg ideiglenes némításban. Különös, gyámoltalan kinézetük megtévesztő lehet, mert ezek a lények – főként csapatban – komoly fenyegetést jelenthetnek.

AP költség: 200
AG költség: 160 / egyed
Szintkövetelmény: 60
Kép

Képesség neve: Harmony: Tempest Drake/Harmónia: Viharsárkány**

Leírás: E repülésre képtelen, lóra emlékeztető fenevadak Soryu legerősebb sárkányai közé tartoznak. Kedvükre és hangulatuk szerint változtathatják a klímát, a számukra ideális esőstől a tűző forróságig. Az időjárás legtöbbször kedélyüktől függ, így ha dühösek, nagy eséllyel szítanak vihar vagy kánikulát áldozatukra. Rövidtávon belül a viharsárkányok képesek a köddel egybeolvadva „teleportálni”, ezáltal a legtöbb támadások elől ki tudnak térni. Közelharci modorukat illetően e sárkányok rohamozva, öklelve viaskodnak.

AP költség: 200
AG költség: 180 / egyed
Szintkövetelmény: 60
Kép

Képesség neve: Harmony: Adamantoise/Harmónia: Gyémántteknős***

Leírás: Orience leghatalmasabb fenevadai közé tartozó gyémántteknősök vízpartok közelében élnek, mind édes-, mind sósvizekben otthonosan mozognak. Bár a szárazparton lassúak, páncélzatuk nagyon ellenállóak, fizikai támadásokat kitűnően állják. Az óriás méretű teknősök mellső uszonyaikkal söprik el támadóikat vagy szájukból enyhén savas vízgömböket képesek kibocsátani. Hüllők lévén sajnos nehezen tűrik mind a forró szárazságot, mind a fagyos időjárási viszonyokat.

AP költség: 300
AG költség: 240 / egyed
Szintkövetelmény: 70
Kép

Képesség neve: Harmony: Sandworm/Harmónia: Homokféreg***

Leírás: A Berith sivatagos tájain élő homokférgek idejük oroszlánrészét a talaj alatt, az általuk vájt alagutjaikban töltik, így voltaképpen teljesen vakok. Utóbbi ténytől függetlenül ezek az óriások kitűnően tájékozódnak, jól érzékelik, ki vagy mi tartózkodik a földréteg felett. Noha a vájataikban való közlekedés még a felszínen is látszik, a homokférgek képesek meglepetésszerű támadással rajtaütni áldozataikon. Csőszerű szájukból gömb alakúvá préselik a benntartott levegőt, ezáltal nagy nyomással járó támadással sebesíthetik meg célpontjaikat, vájataikba visszafújva pedig képesek homokvihart szítani. Csapatban komoly fenyegetést jelenthetnek, ám még a kemény bőrpáncélzat ellenére sem bírják a hideget.

AP költség: 300
AG költség: 240 / egyed
Szintkövetelmény: 70
Kép

Képesség neve: Harmony: Marduk/Harmónia: Marduk****

Leírás: Az Orience trópusi éghajlatain élő mardukok a sárkányok távoli rokonai. Többnyire nyugodt, békés teremtmények, melyek idejük nagy részét magányosan, alvással töltik. Ha elsőre megtámadják, csupán figyelmeztető lövést adnak az áldozatnak, de egy idő után végtelen haragra gerjednek. A levegőben úszva körbekerítik ellenfelüket, a környezetüket a szájukból kibocsátott mérgező folyadékkal telítik be, s addig nem nyugszanak, míg zaklatóját végleg el nem űzik a területükről. „Lustaságuk” miatt kihívás lehet a mardukok tökéletes irányítása.

AP költség: 400
AG költség: 270 / egyed
Szintkövetelmény: 80
Kép

Képesség neve: Harmony: Iron Giant/Harmónia: Vas óriás****

Leírás: Kutatások során a tudósok a mai napig nem tudják meghatározni, miféle teremtmények ezek: szörnyek vagy ősi technológiával gyártott gépezetek? Minden esetre a concordiai harmonizáció lehetővé tette a vas óriások irányítását.
A régi, ezer évvel ezelőtti háborúk során keletkezett romokban élő vas óriások páratlan intelligenciával és harci képességekkel rendelkeznek. Robosztus alkatuk és kemény páncélzatuk miatt a fizikai támadásoknak ellenállnak, óriási kardjukkal kemény csapásokat mérnek áldozataikra. Sebzetten képesek a Protect nevezetű varázslattal megegyező védelmet magukra húzni, ha életüket pedig súlyos veszély fenyegeti, őrjöngésbe kezdenek. Noha abban az állapotban szinte teljesen figyelmen kívül hagyják sérüléseiket, józan ítélőképességüket vesztik, így a harmonizáció ellenére sem tudnak különbséget tenni a barát és ellenség között.

AP költség: 400
AG költség: 300 / egyed
Szintkövetelmény: 80
Kép

Képesség neve: Harmony: Marlboro/Harmónia: Marlboro*****

Leírás: Orience legveszélyesebb lényei közé tartozó marlborók a világ különböző, szélsőséges éghajlatain előfordulnak, különböző alakokban. Egy azonban biztos: szín és alfajtól függetlenül halálos fenyegetést jelentenek. Bár testi adottságai miatt csupán vonszolni tudják magukat, hatalmas szájukból súlyosan mérgező buborékokat bocsátanak ki, melyek összetételét ízük szerint válogathatnak. A mérgezés mellett összezavarhatják, megbéníthatják vagy elvehetik ellenfeleik öt érzékszervi adottságaiknak az egyikét. A mardukokhoz hasonló módon beteríthetik a környezetüket vírussal telített folyadékaikkal, melyek oly erősek, hogy még a közelben tartózkodó növényeket és szörnyeket egyaránt elpusztítja.

AP költség: 500
AG költség: 450 / egyed
Szintkövetelmény: 90 + pályázat
Kép

Képesség neve: Harmony: Coeurl/Harmónia: Coeurl*****

Leírás: Sokáig vitatott volt, hogy a coeurlok és a fiatal coeurlok két különböző fajúak, ám külső megegyezések és további kutatások ezt megcáfolták. A fiatal egyedeknek hosszú évekbe telik, míg koszos fehér bundájúkat fakó narancsra, leopárd mintásra cserélik. A coeurlok – éretlen fajtársaikkal ellentétben – magányos életmódot fojtatnak. Nem csak ritkaságuk miatt, hanem ösztönös egyedüllét iránti vágyódásuk miatt szinte lehetetlen, hogy két ilyen szörnyet egy helyen lehessen észlelni. A fiatalabb egyedekkel ellentétben e ragadozók többnyire helyhez kötöttek, meg sem kísérlik a vetődéssel való támadást. Teleportálási képességük és hosszú bajszukból kibocsátott elektromos sokkhullámaikkal pillanatok alatt megbénítják áldozataikat, s nagyobb eséllyel azonnal ölnek. Senki sem tudja, mit tartalmaznak a coeurlok villámai, de gyors, nyílt ölési technikájuknak köszönhetően Orience egyik legveszélyesebb szörnyeiként váltak ismertté.

AP költség: 500
AG költség: 400 / egyed
Szintkövetelmény: 90 + pályázat
Kép


A hozzászólást Ace összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb 2017-01-06, 15:39-kor.
Vissza az elejére Go down
https://finalfantasyagito.hungarianforum.net
Ace
Admin
Ace


Hozzászólások száma : 52
Csatlakozás ideje : 2015. Apr. 01.

Karakterlap
Szint: 1
Exp:
Soryu - Harmonizáció Left_bar_bleue10/100Soryu - Harmonizáció Empty_bar_bleue  (10/100)
AG:
Soryu - Harmonizáció Left_bar_bleue10/10Soryu - Harmonizáció Empty_bar_bleue  (10/10)

Soryu - Harmonizáció Empty
TémanyitásTárgy: Re: Soryu - Harmonizáció   Soryu - Harmonizáció I_icon_minitime2016-06-14, 09:40

Sárkánylovaglás


Noha a concordiai haderő javarészét sárkányok tették ki, kevesen voltak olyan tehetségesek, hogy a nagy wyverneket, Orience legritkább szárnyas bestiáit igába hajtva megülhessék. A szóbeszéd gyorsan terjedt, miszerint aki beszéli az ősi nyelvet, az barátságot köt Soryu jelképes fenevadaival. A jó viszony e hatalmas sárkányok megülésében nyilvánul meg. Ahogyan a testőrség többi tagja, úgy a sárkánylovasok is a Kristályuk áldását alkalmazzák hátas állatukon, azonban társaikkal ellentétben befolyásuk csakis eme teremtményig hat el. A legjobb lovasok különböző trükkök elsajátítására taníthatják meg társaikat, ám ehhez az egymásba vetett, feltétlen bizalom és kötelék szükséges.
A sárkánylovasok az ősi soryui nyelvet használva szólítják meg hátas állataikat ahhoz, hogy bizonyos parancsokat teljesíthessenek. Ezek a parancsok kezdetben egyszerű, egyszavasak, majd idővel lehetőség nyíljon arra, hogy sárkányukkal bonyolultabb mozdulatsorokat hajtsanak végre.

Képesség neve: Harmony: Grand Wyvern/Harmónia: Nagy Wyvern

Leírás: Concordia büszkeségei, a nagy wyvernek kizárólag a Sárkányisten Menedékének nevezett fészekben raknak tojásokat (egy fészekalj öt-hat tojást takar). Ennek a különös helyhez kötöttségnek a kutatók számára mai napig kész rejtély. Minden esetre e sárkányok igazi ritkaságoknak tekinthetők. Wyvernek lévén két járólábbal rendelkeznek, hosszú és erős szárnyaik végén található éles karmokkal a bőrt papírként hasítják fel. Egy kifejlett egyed marmagassága meghaladja a két és fél, három, hosszuk pedig a négy-öt métert. Természetükből adódóan védelmezik azt, ami számukra igen fontos, így ezt a tulajdonságot a concordiai sárkánylovasok megfelelően kamatoztathatják. Hamar nőnek, a kikelést követő második vagy harmadik hónapban lovagláshoz alkalmas méretet érnek el. A korai hozzászoktatásnak köszönhető az, hogy megülésükkor lovasaik hamar kötődnek e jószágokhoz, melyek a későbbiek során a Kristály áldásától független hűséggel védik meg embertársukat.

AP költség: -
AG költség: -
Szintkövetelmény: A sárkánylovas kasztú karakterek ingyenesen megkapják.
Kép

Képesség neve: Kezdő parancs/Beginner order

Leírás: Még a legtehetségesebb szörnyidomító sárkánylovasoknak is nehezére eshet egy alapparancsnál többet kiadnia hátas állatának. Kezdő lévén a sárkánylovas karakterek a lenti parancsok közül legfeljebb egyet (1) használhatnak, hogy társukat harc esetén cselekvésre buzdíthassák.
AP költség: -
AG költség: -
Szintkövetelmény: A sárkánylovas kasztú karakterek ingyenesen megkapják.

Képesség neve: Soar/Szárnyalás

Leírás: A lovas az ősi parancsszóval sárkányát arra buzdíthatja, hogy a magasba emelkedve átszelje a levegőt. Az ige nem a repülés időtartamával, hanem több alkalmas használatával merítheti ki a sárkánylovast. A parancsszó fordított kiejtésével a használó a sárkányát leszállásra késztetheti.

AP költség: -
AG költség: 10 / alkalom
Szintkövetelmény: A sárkánylovas kasztú karakter ingyenesen megkapják.

Képesség neve: Roar/Bömbölés

Leírás: A parancsszóval a használó a sárkányát üvöltésre buzdíthatja. A bömbölés egyszerű fenyegetés célját szolgálja, de a kicsi, könnyű objektumokat elsodorhatja.

AP költség: 10
AG költség: 5
Szintkövetelmény: 1

Képesség neve: Glide/Suhanás

Leírás: A megfelelő parancsszóval a használó arra ösztökélheti sárkányát, hogy szárnyai összehúzásával suhanjon. A paranccsal a bestia gyorsabb sebességet érhet el, valamint olyan helyeken préselheti át magát, ahol alapjáraton nem férne el.

AP költség: 15
AG költség: 10 / alkalom
Szintkövetelmény: 2 + Soar ismerete

Képesség neve: Landing/Landolás

Leírás: A sárkánylovas az alapvető parancsszó mellett egy másikkal arra utasíthatja hátasát, hogy landolása a szokottabbnál keményebb legyen. Termete miatt az állat enyhe földrengést idézhet elő, ami a közelben tartózkodókat kibillenthet az egyensúlyából.
AP költség: 20
AG költség: 10
Szintkövetelmény: 4

Képesség neve: Tossing/Taszítás

Leírás: A parancs alkalmazásával a lovas arra késztetheti sárkányát, hogy földi, kiindulási helyét elhagyva felöklelje célpontját. Masszívabb termete miatt a nálánál kisebb teremtményeket, objektumokat könnyedén elsöpri.
AP költség: 30
AG költség: 20
Szintkövetelmény: 8

Képesség neve: Wing Blow/Szárnycsapás

Leírás: A parancsszó kimondásával a hátas földön tartózkodása alkalmával szárnyát arra használja, hogy áldozatát elseperje az útból.
AP költség: 30
AG költség: 20
Szintkövetelmény: 8

Képesség neve: Bite/Harapás

Leírás: A lovas arra késztetheti sárkányát, hogy beleharapjon áldozatába. Nagy, éles agyarainak köszönhetően a hátas állat még az acélban is kárt tehet.
AP költség: 40
AG költség: 25
Szintkövetelmény: 16

Képesség neve: Advanced Order/Haladó parancs

Leírás: A parancsadás rendszeres használatának és gyakoroltatásának köszönhetően a lovas a megadott szinten már képessé válik arra, hogy két (2) parancsot egymásba fűzve harci cselekedetre buzdíthassa sárkányát.
AP költség: -
AG költség: +5 AG / második parancs
Szintkövetelmény: 20 + Kezdő parancs ismerete

Képesség neve: Stone Skin/Kőbőr

Leírás: Az utasítás hangoztatásával a lovas arra kérheti hátasát, hogy bőrét megkeményítse. A kőkeménységnek köszönhetően a sárkány bőrét fegyver és mágia kevésbé fogja, ám a rossz időjárási tényezőknek még mindig ki lesz szolgáltatva.
AP költség: 110
AG költség: 30 / kör
Szintkövetelmény: 28

Képesség neve: Screaming/Rikoltás

Leírás: A sárkány hangszálai megerősödtek, így a bömbölésének ereje, tovahatása is megugrott. A fenyegetés mellett az üvöltés már az emberméretnél tovább terjedő objektumokat elsodorhatja, élessége miatt az üveget is megtöri. A hang kifejezetten káros a hallásra, így nem csak megrettentés, de bénítás célját is szolgálhatja.

AP költség:
AG költség:
Szintkövetelmény: 28 + Bömbölés ismerete

Képesség neve: Pluck/Tépés

Leírás: A parancs használatával a lovas arra veheti rá sárkányát, hogy a szárny- vagy a láb végén elhelyezkedő éles karommal hasítást hajtson végre áldozatán. A karom elég nagy és éles ahhoz, hogy az acélon is lyukat üssön.

AP költség: 130
AG költség: 45
Szintkövetelmény: 35

Képesség neve: Professional order/Profi parancs

Leírás: A lovas tovább tökéletesítette, gyakorolta a parancsadás mesterségét, így kapacitása ismét megrúgott. Sárkányával jobban szót ért és ennek köszönhetően már három (3) utasítást láncolhat össze.

AP költség: -
AG költség: +10 AG / harmadik parancs
Szintkövetelmény: 40 + Haladó parancs ismerete

Képesség neve: Fireball/Tűzgolyó

Leírás: A hátas már elég erőssé válik ahhoz, hogy saját lángjait elbírhassa. Embertársa ezzel a paranccsal késztetheti, hogy az állat egy tűzgömböt formálva kárt okozzon célpontjában. Bár időbe telik és összepréseli, a kibocsátott lángforma nagyobb területeket perzselhet fel.

AP költség: 160
AG költség: 50
Szintkövetelmény: 45

Képesség neve: Thunderball/Villámgolyó

Leírás: A wyvern képes arra, hogy saját lángjának tulajdonságát megváltoztassa. A lovas a tűzgolyótól független paranccsal arra bírhatja sárkányát, hogy elektromossággal telített nyalábot bocsájtson kiszemelt áldozatára. Hasonlóképpen időigényes a nyers elemi energia összepréselése, de nagy sugárban képes kilövellni.

AP költség: 160
AG költség: 50
Szintkövetelmény: 45

Képesség neve: Thick stoneskin/Vastag kőbőr

Leírás: A kőbőr ütőképesebb, hatékonyabb változata. A harcban edzett szárnyas fenevad irháját már legalább háromszor erősebbre tudja megkeményíteni. A bőr nem csak mágiának, de már komolyabb fizikai behatásnak és a legtöbb időjárási viszonynak ellenáll.

AP költség: 260
AG költség: 60 / kör
Szintkövetelmény: 53 + Kőbőr ismerete

Képesség neve: Master order/Mesterparancs

Leírás: Hátas és mestere közötti kötelék jóval erősebbé vált. Az egyik jobban érti a másikat és ez fordítva is így van. Ennek és a megannyi tapasztalatnak köszönhetően a lovas most már négy (4) parancsot láncolhat össze.

AP költség: -
AG költség: +15 AG / minden második parancsonként
Szintkövetelmény: 60 + Profi parancs ismerete

Képesség neve: Calling/Hívó szó

Leírás: A lovas arra veheti rá partnerét, hogy a sárkányok hívószavával magához hívja véreit. A kürthangú bömbölés ugyan messze elhallik, de elérhető távolságban kell lennie ahhoz, hogy a fészekbéli fenevadak válaszoljanak a hívásra. A sárkány tíz (10) szintenként egy (1) sárkány szólíthat magához. A hívásra válaszoló wyvernek vadak, vagyis nem tartoznak a lovas befolyása alá. Nem áll fent annak a veszélye, hogy a hátas mesterre támadjanak, de önálló jelleggel harcolnak az oldalán. A hívó szóval a lovas más mesterek sárkányának egyszerű üzeneteket közvetíthet.

AP költség: 350
AG költség: 100 / hívott sárkány
Szintkövetelmény: 67

Képesség neve: Coordinated onslaught/Koordinált támadás: *támadás neve*

Leírás: A mester most már megkérheti sárkányát arra, hogy a magához szólított fajtársait egy koordinált, összhangolt támadást süssenek el. A wyvern csak egy bizonyos csapást nevezhet meg, közvetíthet a többi elméjébe, ám az eredmény ugyanaz: roppant erejű pusztítást hagyhatnak maguk után.

AP költség: 430
AG költség: 100+megnevezett támadás AG költsége
Szintkövetelmény: 70 + Hívószó ismerete

Képesség neve: Grandmaster order/Nagymester parancs

Leírás: Sárkány és lovasa tulajdonképpen immáron egyek. Nehézségek nélkül képesek megérteni egymást, így a harci kommunikáció többé nem jelenthet akadályt a számukra. Ennek függvényében a mester most már öt (5) parancsot láncolhat össze.

AP költség: -
AG költség: 20 AG / minden második parancs
Szintkövetelmény: 80 + Mesterparancs ismerete

Képesség neve: Improved coordinated onslaught/Tökéletesített koordinált támadás: *támadás(ok) neve*

Leírás: Míg korábban nem volt képes erre, a wyvern már több támadásparancsot közvetíthet a hívott fajtársak elméjébe. Ennek függvényében a bestia a mestere körültekintésével meghatározhatja a károkozás nagyságát, tovaterjedésének mértékét.

AP költség: 860
AG költség: 100+megnevezett támadások költsége
Szintkövetelmény: 85 + Koordinált támadás ismerete

Képesség neve: Telepathy/Gondolatátvitel

Leírás: Mester és hátas közötti kapcsolat olyan mélyen hatóan elmélyült, hogy gondolatban képesek a sárkány nyelv nélkül megérteni egymást. Mintha ember embertársával kommunikálna.

AP költség: -
AG költség: -
Szintkövetelmény: 90 + pályázat
Vissza az elejére Go down
https://finalfantasyagito.hungarianforum.net
 
Soryu - Harmonizáció
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Soryu - Concordia Királyság

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
The Endless Spiral - Final Fantasy Agito :: Általános :: Rubicus :: Képességek-
Ugrás: